
آیا لزوما با مشاهده تیمپانوگرام تایپ As باید شاهد گپ در ادیوگرام باشیم؟پاسخ: خیر اگر این حالت بدلیل بیماری اتواسکلروز باشد شاهد گپ خواهیم بود اما در بسیاری از موارد این موارد ناشی از میرنگواسکلروز می باشد لذا گپی هم در ادیوگرام بیمار رویت نخواهد شد...
ادامه مطلب